Franchising

Kazancın Bereketi

1988’den beri “Lezzetin Bereketi” olarak önceliği her zaman müşterimize verdik. Kalite ve hijyenden ödün vermeyişimiz ömrümüze bereket kattı. Türkiye’nin ilk hazır döner üreticisi olarak sürdürdüğümüz öncülüğü hep daha ileri taşıyor ve sadece kendimizle yarışıyoruz. Müşterimizden aldığımız güvenle tedarik zincirimizi giderek güçlendiriyor ve günden güne hep daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Başarımız, bizim kadar ortaklarımızın da işimize gösterdiği özenle bugünlere ulaştı.

Bugün Türkiye’nin dört bir yanındaki 90’ı aşkın restoranımızda müşterilerimize hizmet veriyoruz. Hızla büyüyen restoranlar zincirimiz, müşteri ve kalite odaklı hizmet anlayışıyla Türkiye’nin her köşesine ulaşmayı hedeflemektedir. Türkiye genelinde yaygınlığımızı arttırmak için “kazandır-kazan” prensibiyle yatırımcıları franchising ağımıza katılmaya davet ediyoruz.Yatırımcılarımızdan Franchise giriş bedeli ve reklam katılım payı talep ediyoruz.

Halen devam etmekte olan restoranlarımızın mimari konseptini yenileme projesiyle daha modern bir görünüme kavuşacak lezzet duraklarımıza ek olarak yepyeni bir proje olan “BereketExpress” projesi ile halka daha da yakın olmayı planlıyoruz. Bu yeni konsept, hareket alanı ve yatırım maliyetlerinin uygunluğu sebebi ile kısa sürede hızla yol alarak Bereket Döner kalitesi ve hizmetini halkın her alanda ayağına getirmeyi amaçlamaktadır.

Büyüme stratejimiz, restoran zincirimizi bu sene 100, önümüzdeki 5 sene içerisinde ise 300’ün üzerine çıkarmaktır. Bu hedef doğrultusunda ilerleyen Bereket Döner, yeni ortaklıklar ile büyümeye devam edecek. Size başarımızı ve bereketimizi paylaşmayı teklif ediyoruz. Sizi de bu beraberliğin içinde görmekten mutluluk duyacağız.

Neler İstiyoruz?

  • Bereket Döner olarak kurumsal amacımız, müşteriye en iyi hizmeti vererek, bereket ve kazanç sağlayan restoran zincirimizi genişletmektir.
  • Bu amaca iki taraflı ulaşabilmek amacıyla, ortaklarımızdan bazı kriterleri karşılamalarını beklemekteyiz.
  • Perakende sektörünün önemli kriterlerinden biri lokasyondur. Bu sebeple ortaklarımız, işletmeyi açmaya uygun bir lokasyon seçmelidir. Bu konuda son onay tarafımızdan verilmektedir.
  • Seçilen lokasyonu Bereket Döner mimari standartlarında inşa edebilmek ve işletebilmek için yeterli finansal şartlar sağlanmalıdır.
  • Franchise sistemimizi içeren sözleşme imzalanmalıdır.
  • Sizin mağazanız bir anlamda bizim mağazamız da olacağı için profesyonel yaklaşım ve sürekli işbirliği çok önemlidir.
  • Ürün tedariki tamamen Bereket Döner San. ve Tic. A.Ş. tarafından sağlanacağı için, ortaklarımızdan banka teminatı vermeleri istemekteyiz.





Nelerde Açılabilir?

Cadde Üstü Restoran: Merkezi konumlu, düz girişli, yaya trafiğinin yüksek olduğu bölgelerde en az 80 m2, cephesi 4 m ve üzerindeki mekânlar tercih edilmelidir. Söz konusu lokasyon mutfak ve depolama alanı olan, bay ve bayan WC bulunan, müşteri alanı 10 masadan fazla restoranlardır.

BereketExpress konseptimiz için ortalama 30 m2’ye kadar alanlar yeterli olabilmektedir.

Alışveriş Merkezi: AVM şartlarına göre mimari projesi yapılan mağazalardır.

Lokasyonda Dikkat Edilecek Noktalar

Hedef lokasyon: Yaya trafiğinin yüksek olduğu, insanların zaman geçirmeyi sevdiği tüm bölgeler.

Ulaşılabilirlik: Hedef kitle restorana rahatlıkla ulaşabilir mi?

Görünebilirlik: Restoran rahatlıkla fark edilebilir durumda mı?

Büyüklüğü ve Planı: Bereket Döner koşullarına ve gerekliliklerine uyuyor mu? Alan işletimsel olarak uygun mu?

Araç Trafik Akışı: Araçlar restoranı gördüklerinde güvenli bir şekilde dönüş yapabiliyorlar mı?
Araçlar için gün içerisinde (özellikle yemek saatlerinde) park yeri bulunabiliyor mu?

Finansal Uygunluk: Seçtiğiniz konum ve model bütçenize uygun olmalıdır.

Yapının Durumu: Seçilen yapının ne ölçüde tadilata ihtiyacı olduğu belirlenmelidir.

Teknik Uygunluk: Seçilen yapı, gider, baca, doğalgaz gibi konularda uygun teknik altyapıya sahip olmalıdır.

Komşular: Bölgedeki komşular ve diğer kiracıların restoran üzerindeki etkisi araştırılmalıdır.

Rakipler: Bölgedeki rakipler göz önünde bulundurulmalıdır ve onların üzerinde avantaj elde edilebilecek bir bölge seçilmelidir (Eğer müşterilerin çoğu iş çevrelerinden restorana araç ile geliyorlarsa, bu çevrelere rakiplerinizden daha yakın olmak bir avantaj sağlayacaktır.)

Talep Üretkenleri: Eğer bölgenizde başka döner satıcıları ve başarı sağlamış restoranlar varsa bu bölgedeki aynı tarz ürünlere olan talebi göstermektedir. Bölgedeki diğer işletmeler Bölgedeki birbiriyle alakalı ve tamamlayıcı özellik gösteren işletmeler göz önünde bulundurulmadır. (Bölgede tatlıcının bulunması döner tüketimi ihtiyacını tetikleyebilir.)

Bereket Döner noktası olma kararı verildikten sonra doldurulacak başvuru formunu takiben üzerinde anlaşılan lokasyon için bir kâr-zarar tablosu raporu hazırlanacaktır.


Franchise Rehberi

Eğitim
Eğitim, başarılı bir işletmenin en önemli şartıdır. Bu sebeple yeni bir lokasyon açılmadan önce o lokasyonda çalışacak personel, Bereket Döner Operasyon Eğitim Departmanı tarafından belirlenecek mekân ve zamanda gerekli oryantasyon eğitimlerini alarak çalışmaya başlamalı ve devam eden süreçte güncel eğitimlere katılmalıdır.

Gıda Güvenliği
Gıda güvenliği, ürünü kullanan tüketicinin mutlak talebi ve gıda üretiminin ön şartıdır. Bu şartı sağlamak için Gıda Güvenliği Kontrol Sistemi kurulması zorunludur. Bu ihtiyaca cevap veren ISO 22000, gıda sektöründe uluslararası geçerliliği olan, tehlike ortaya çıkmadan tedbir almayı ve güvenliği sağlayan bir yönetim sistemidir. Türk Gıda Kodeksi belgelerimizin yanı sıra 2006 yılında aldığımız ISO 22000 Gıda Güvenliği ve ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi belgeleri ile Avrupa standartlarında üretim yapmaktayız.

Sürekli İşbirliği
Sürekli İşbirliği, çalışma prensibimizin ve iş ortaklığımızın temel ilkelerinden birini teşkil etmektedir. “Birlikten dirlik doğar” yaklaşımıyla iş ortaklarımız ile sürekli iletişim halinde ve sürekli işbirliği içerisinde olmayı tercih ederiz.

Kurumsal Sorumluluk
Kurumsal Sorumluluk, piyasada güvenirliği olan markamızın tüm değerlerinin muhafaza edilmesi için bir ön şarttır. Müşterilerimize karşı sorumluluğumuzdan ve bize duyulan güvenden doğan bu sorumluluğumuzun tutarlılığı ve sürekliliği kurumsal varlığımızın da devamını sağlamaktadır. Kurumsal Sorumluluğumuz kısaca müşterilerimize karşı sorumluluk, çevreye karşı sorumluluk ve kendimize karşı sorumluluğumuz olarak ifade edilebilir.